» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
طرح تاسیس کارگاه تولیدی کت و شلوار مردانه فریدون چراغک 1394/11/14 دسته بندی : پروژه و مقاله 0

پروژه دانشجویی تاسیس کارگاه کت و شلوار مردانه

فرمت ورد 18صفحه

هر گونه فعليت تجاري بايد در چارچوب سازماني متشكل و منظم و بر اساس قوانين كشور انجام مي گيرد . اين سازمان ها لازم است با نام در كارگاه يا شركت به ثبت برسند ثبت يك كارگاه و راه اندازي آن مستلزم انجام تشريفاتي خاص و تهيه و تنظيم مداركي معين است . كه آشنايي مراجعان با مقررات ثبت شركتها و كارگاهها سبب اتلاف وقت و نيروي كاركنان و مراجعه كنندگان اين نوع ادارات و موجب بسياري از ناخشنوديهاي    مي گردد . از سوي ديگر هر گونه تغيير و تحول در جهت دگرگوني در ساختار شركت يا كارگاه از قبيل نوع توليد كارگاه ، تغيير در ميزان سرمايه ، موضوع و نام آن ، محل كارگاه ، تركيب هيأت مديره ،...

كه بايستي به مرجع هاي مربوط گزارش شود . اعلام مواردي كه طبق مقررات قانون كار و قانون تجارت بايد به مراجع ياد شده گزارش گردد چنان اهميتي دارد كه خودداري از اين عمل به برخورداري از حبس تأذيبي و جزاي نقدي يا هر دو مجازات خواهد انجاميد و اين تنها نمونه اي از حساسيت و ظرافت موضوع است . اقون بر مقوله راه اندازي و ثبت كارگاهها يا شركتهاي تجاري – ثبت مؤسسات غير تجاري اختراعات و علايم تجاري و اقدامات بازرگاني و شماره ( كد ) اقتصادي ، صندوق هاي قرض الحسنه و ثبت شعبه بنمايند كه شركت هاي خارجي نيز امروز اهميت فراواني يافته و مردم به انحناي گوناگون به اين موارد و پيچيدگي هاي مرتبط به آن مواجهند .

نظام اقتصادي جمهوري اسلامي ايران بر پايه سه بخش دولتي ، تعاوني و خصوصي با برنامه ريزي منظم و صحيح استوار است .

بخش دولتي : شامل كليه صنايع بزرگ ، بازرگاني خارجي ، معادن بزرگ ، بانكداري ، بيمه ، تأمين نيرو ، سدها و شبكه هاي بزرگ آبرساني ، و راديو و تلويزيون ، پست و تلگراف و تلفن ، هواپيمايي ، كشتي راني ، راه و راه آهن و مانند اينها است كه به صورت مالكيت عمومي و در اختيار دولت است .

پيشگفتار

1-تعريف موضوع

2- اهداف تحقيق

3- اهميت تحقيق

4- فرضيات تحقيق

5- محدوديت هاي تحقيق

6- تعريف واژه ها و اصطلاحات تحقيق

7- روش تحقيق

موضوع : تاسيس كارگاه توليدي كت و شلوار

چكيده :

  • خلاصه

2- نتيجه گيري

3- پيشنهاد ها

فهرست منابع و مآخذ


خرید و دانلود | 4,000 تومان
نوع فایل :ورد | تعداد صفحات :18
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط